featured My life

Hello world, Ann here! ♥

15:28Ann...♥

It's so nice to write this welcome post, here on my blog! I decided to rearrange it before it was mostly about fashion (I started it in 2012), now I will show more of my travel destinations and my lifestyle. I am a social girl, the millennial who really enjoys sharing my life online so besides having my Instagram account it's nice to also have a blog. I hope you will find what you are looking for in my blog posts: tips, my travel stories, and some recommendation posts will be posted every week! Stay tuned for more!

Bardzo fajnie jest napisać ten post powitalny, tutaj na moim blogu! Postanowiłam przeearanżować mój blog, który dotyczył wcześniej głównie mody(otworzyłam go w 2012 roku), aby pokazać więcej moich podróży i mojego stylu życia. Jestem social girl, milenialsem który lubi dzielić się swoim życiem w internecie, więc oprócz posiadania konta na Instagramie, posiadam też bloga. Mam nadzieję, że znajdziesz to czego poszukujesz na moim blogu, porady, moje historie z podróży posty z rekomendacjami będą dodawane co tydzień! Bądź na bieżąco!





You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy


Formularz kontaktowy